Az Irigy Hónaljmirigyet is feldolgozta a Metallica

2018. április 20. 09:05 - emTV.hu

Megdöbbentő videó kering az interneten! Néhány héttel ezelőtt a budapesti Metallica koncert egyik csúcspontja egyértelműen az volt, amikor a legendás együttes a Tancsapda, A legjobb méreg című dalát adta elő magyarul. A jelek szerint a zenekarnak nagyon megtetszett a magyar nyelv, mivel a budapesti koncert után újabb hazai csapat dalát énekelték el. Az IHM nótája épp olyan jól hangzik a Metallicától, mint a mirigyes fiúktól, így ki tudja, innen talán már csak néhány lépés a nemzetközi hírnév...

irigyhonaljmirigy.jpg

"Tavaly, mikor Dániában voltam összefutottam az autómosóban James Hetfielddel, aki egyből felismert. Említette, hogy Magyarországra jönnek és a segítségemet kérte, hogy rajtunk kívül milyen menő magyar bandákat tudnék még ajánlani”

– kezdte Sipos Peti.

"Így került szóba a Tankcsapda és Kis Grófo is. Azt tanácsoltam nekik, bármelyiket játszák is, mindegyik óriási siker lesz. A beszélgetést közben már el is felejtettem, és magam is meglepődtem, amikor néhány napja rátaláltam a neten erre a felvételre, amelyen a mi Numerakirály című dalunkat éneklik. A mai napig furcsállom a dolgot, és az is lehet, hogy nem is ők csinálták"

– tette hozzá sejtelmesen az énekes.

emTV.hu // Red Lemon Media

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr5813850828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása