Tarolt a Viacom a Promax idei európai díjversenyén

2018. március 14. 14:00 - emTV

A Viacom budapesti kreatív és marketing csapata nyerte a legtöbb aranyat idén a szórakoztatóipar legkiemelkedőbb kampányait díjazó Promax európai kreatív verseny nemzetközi mezőnyében. A tegnapi római díjátadó gálán összesen hat arany- és két ezüstdíjat vehettek át a közelmúltban készült imázskampányok és műsorajánlók elismeréseként. A megmérettetésen a Paramount Channel bizonyult a legeredményesebbnek: az elnyert hat aranydíjból öt kapcsolódik a filmcsatornához.

et_paramount.gif

Az iparági és kreatív vezetőkből álló zsűri három arannyal jutalmazta a Paramount Channel Milliónyi döntés című imázskampányát, az Általános márka kampány, a Legjobb integrált marketing kampány és a Tévécsatorna plakát kategóriákban.

A Paramount Channelen sugárzott Kill Bill hétvége imázskampányát...

... és a Keresztapa trilógia műsorjánlóját is a legjobbnak értékelték a maguk műfajában.

Emellett még a Comedy Central Family Pixelcsalád csatornaazonosítói is aranyat értek, melyről a csatorna indulásakor Beke Dani senior promo producerrel beszélgettünk!

Ezüst díjjal ismerték el a Keresztapa trilógia promójának vágási technikáját, illetve a Comedy Centralnak készített Eric Cartman vs. Csőre Gábor ajánlót. A csatorna promo producereivel készült korábbi interjúnkat itt olvashatjátok.

Kabai Zoltánnal, a Comedy Central csatornák regionális program- és brandigazgatójával a Médiazabálók márciusi podcastjében beszélgettünk.

Szívből gratulálunk!

emTV.hu // Red Lemon Media

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr613738616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.