A Viasat is hozott aranyat az idei Promaxról

2018. március 20. 14:05 - emTV

A Viasat World vezető nemzetközi médiavállalat öt jelöléséből kettőt váltott aranyra a Promax BDA Europe Awards díjátadóján, ahol a szórakoztatóipar, marketing és design terén elért kiemelkedő teljesítményeket értékelték.

vw_promax_award_win_preview.jpeg

A Promax BDA Europe Awards Rómában rendezett múlt heti gáláján azokat a kreatív csapatokat díjazták, akik munkáikkal valóban megszólítják a közönséget és egyben a legnagyobb szórakoztatóipari márkákat építik. A Viasat World A hulladék királyai és a Királygyilkosságok titkai című műsorai arany minősítést nyertek a dokumentum és ismeretterjesztő műsorszpot, illetve műsor key-art és plakát kategóriában, amellyel a médiacég házon belüli kreatív csapata bekerült az iparág legjobbjai közé.

A tartalmi márkák és műsorok kampányai közül öt is jelölésre volt érdemes, amivel a Viasat World már előre kitűnt a mezőnyből:

"Az öt nevezésből kettőt aranyra váltani egyértelműen azt mutatja, hogy a házon belüli kreatív csapatunk munkája világszínvonalú. Ezekben a kategóriákban mindig erős a verseny, mert a média berkeiben sok a tehetség, így különösen örülünk és büszkék vagyunk ezekre a díjakra"

– mondta Simon Mitchell, a Viasat World marketing, PR és kreatív igazgatója.

A bontásról és hulladékhasznosításról szóló, A hulladék királyai című sorozatról készített videó aranyat nyert a dokumentum és ismeretterjesztő műsorszpot kategóriában. Mind a Viasat Explore-on, mind a hasonló tematikájú csatornákon egyre több a férfiak munkában típusú műsor, ezért a kreatív csapatnak valami átütően újat kellett kitalálnia. Az ikonikus vastrón ismertségére alapozva – a művészi rendezéssel és egy vicces csavarral – A hulladék királyai igazán életre kelt.

A Viasat History-n futó Királygyilkosságok titkai című dokumentumsorozat "Törd meg a csöndet" című kampánya a műsor key art és plakát kategóriában hozta el az aranyat. A történelem vitatott halálesetei mögött húzódó rejtélyes világban a titkot őrző uralkodói családtagok portréi tűnnek fel. A képek bemutatják, hogyan törik fel a királyi viaszpecsét, hogyan bírják szóra a szemtanúkat, amellyel véget vetnek a hosszú hallgatásnak.

A jelöltek közt szerepelt még a Viasat World új brandjének, a közép- és kelet-európai piacokon 2017. decemberében indult Epic Drama televíziós csatornának a bevezetésére készített kreatívjai. Az on-air koncepció fényűző, elegáns megjelenést kapott, mely vizuálisan tökéletesen reagál a magas produkciós költségű tartalmakra. A legjobb on-air csatornaidentitás és általános brand design kategóriában a belső kreatív csapat a Weareseventeen stúdióval közösen készített szpotokkal nevezett: fotóhű és absztrakt csatornaazonosítók jelölik a különféle tartalmi műfajokat, melyekben a vizuális megjelenés stílusa gazdag, meglepő, de egyben egyértelmű és modern .

Simon Mitchell összefoglalja:

"A kreatívjainkkal folyamatosan törekszünk a határok tágítására és a sztenderdek megdöntésére, hogy brandjeink és tartalmaink egyaránt életre keljenek partnereiknél és a nézőknél is. E díjakkal a világ legjobb kreatívjai közé kerültünk és megmutattuk a kiválóság iránti elkötelezettségünket."

Címlapfotónkon Tristan Wickham, grafikus, Paul Evans, szenior producer és Ben Croucher, marketing manager, a Viasat World képviseletében veszik át az arany díjat a Promax BDA Europe Award-on.

A hulladék királyai kreditek:
Kreatív csapat: Sergey Saprygin, producer Viasat World; Tristan Wickham, grafikus Viasat World; Paul Evans, kreatív vezető Viasat World; Simon Mitchell, marketing, PR & kreatív igazgató Viasat World; David Wright DOP; Alistair Saunders Art Design.

A Királygyilkosságok titkai kreditek:
Kreatív csapat: Sergey Saprygin, producer Viasat World; Tristan Wickham, grafikus Viasat World; Paul Evans, kreatív vezető Viasat World; Simon Mitchell, marketing, PR & kreatív igazgató Viasat World; Anastasija Saprygina, producer; Alick Coterill, fotós/ DOP.

Epic Drama kreditek:
Kreatív csapat: Paul Evans, kreatív vezető Viasat World; Tristan Wickham, grafikus Viasat World; Simon Mitchell, marketing, PR & kreatív igazgató Viasat World; We Are Seventeen Design-led motion studio.

emTV.hu // Próbakő

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr8313754930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.