Nemzetközi kampányban csendül fel Bereczki Zoltán új dala

2018. augusztus 01. 18:00 - emTV

A Bereczki Zoltán – Balog László szerzőpáros új dala lesz egy évig a Pringles reklámok hivatalos zenéje. Az egész Európát átívelő, minden felületet lefedő kampányt a londoni Grey reklámügynökség Free Demo pályázatán nyerte el a szerzőpáros, így ez lett egész Európában a Pringles reklámok zenéje 2018. júliustól 2019. augusztusig.

bereczki_choices.jpg

"Nagy öröm számunkra, hogy a Grey és a Pringles minket választottak, így egy évig a televíziós és rádiószpotokban is a Choices dallamai csendülnek majd fel. A dal munkálatait Amerikában és Magyarországon végeztük, ifjabb Malek Miklóssal közösen"

– magyarázta Bereczki.

A kampányban való részvételen túl, a londoni ügynökség közreműködésével a dal nemzetközi fronton is jelentős támogatásra számíthat. Több tesztelés után a Deezeren kiemelten jelent meg a szám, valamint az angol ügynökség egy évig az egész világon terjeszti azt. A Choices az Apple Music nemzetközi listáján az első helyen nyitott a múlt héten.

emTV.hu

komment
Címkék: Zene Reklám Bulvár

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr6814155399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.