Komolyan viccel a Paramount Channel

2018. október 01. 15:00 - emTV

Ismét imázskampánnyal indítja az őszt a Paramount Channel. Ezúttal az életre szóló moziélmények terét kitágítva, a filmvászonról kilépve, a színfalak mögé vezet bennünket, rávilágítva arra, hogy a legmegindítóbb, legintimebb vagy akár legfélelmetesebb jelenetek – amelyeket teljes átéléssel nézünk – valójában gyakorta a lehető legszürreálisabb, legmorbidabb vagy éppen legviccesebb módon születnek meg. A kampány mottójául Martin Scorsese gondolata szolgált, miszerint a mozi lényege a vásznon megjelenő és az azon túli tényezők együttesében rejlik.

pmc_hu_2018autumn_action.JPG

A Viacom mozicsatornája tavalyi imázskampányában a kultikus alkotások emlékezetes jeleneteit állította előtérbe, játékosan megmutatva, hogy ezek a pillanatok nem véletlenül váltak felejthetetlenné, hanem tudatos alkotói döntések sorozata formálta őket. A mostani reklámkampány mottójául az élő hollywoodi legenda, Martin Scorsese gondolata szolgált, miszerint a mozi lényege a vásznon megjelenő és az azon túli alkotóelemek együttesében rejlik. A kampány szpotjai kitágítják a moziélmény terét, és lerántják a leplet a színészek, illetve az alkotók csapatmunkája szülte illúzióról. Egy romantikus-, egy western- és egy akciófilmes videó meséli el, hogy születik a világszerte nézők milliót egyúttal ámulatba ejtő, másfelől illúziót teremtő varázslat – természetesen mindezt humoros köntösbe bújtatva.

"Számomra van valami bizarr és egyben vicces abban, hogy a legfélelmetesebb vagy legintimebb filmjelentek, amelyeket teljes átéléssel nézünk a képernyő előtt, valójában a lehető legkevésbé félelmetes vagy intim helyzetben születtek meg"

– nyilatkozta az imázskampány kapcsán Kabai Dániel, a Paramount Channel kreatív igazgatója

"Ennél a kampánynál a filmnek ez a sajátos viszonya a valósághoz és fikcióhoz volt a kiindulópontunk."

Az imázskampány folytatása az európai és a globális Promax-on is díjazott filmek, amiket pont így szeretünk szlogenű koncepciónak.

"Mindenképp tovább szerettük volna vinni azt a hagyományt, hogy az alkotói folyamatot helyezzük a középpontba, betekintést engedve a filmkészítés kulisszái mögé"

– árulta el Martsa András, a Paramount Channel senior kreatív producere.

"Egy jól sikerült, látványos filmjelenet sosem csak egy jól sikerült, látványos filmjelenet, hanem valami, ami sokkal több önmagánál, ami nem ér véget a kép határainál, aminek a létrehozása önmagában egy külön történet. Azzal, hogy egymás mellé helyeztük a filmjelenetet és a filmjelenet werkjét, megpróbáltuk kihasználni a két világ találkozásából származó humor-faktort is, vicces formában ütköztetni a fikciós képet a valósággal."

A magyar gyártású kampány október 1. és 31. között három országban, Magyarországon, Romániában és Lengyelországban fut majd on-air, online és a csatorna social média felületein is. A Viacom on-air csapata tölti be a megbízó és az ügynökség szerepét, a kampány gyártócége a Melvin Productions.

"A nyár egyik legszórakoztatóbb forgatási élménye volt számomra, viszonylag sokat robbantottunk és lövöldöztünk, művért köptettünk, meg esőgépben áztattuk a hőseinket"

– mondta Horváth Viktor, rendező, akinek ez már a sokadik együttműködése a Viacom csapatával. A színészek kiválasztásában a rendező teljesen szabad kezet kapott.

"Azt gondolom, hogy a filmek leginkább a precíz casting miatt működnek. Az is meggyőződésem, hogy a Paramount-logó is rengeteget dob a filmek minőségén és hangulatán. Szerintem ez a csillagokkal tarkított hegy-grafika bármilyen képi anyag színvonalát képes a sokszorosára növelni."

"Ebben a kampányban az volt a nem is olyan könnyű feladatom, hogy egyetlen állóképben foglaljam össze, hogy olykor milyen morbid, humoros, szövevényes módon születik meg a mozi pulzusszámot megemelő, könnyekre fakasztó illúziója"

– mesélte a kampány fotóit készítő Mészáros László.

"Azért szeretem ezt a kampányt, mert egy vicc akkor működik jól, ha komolyan viccelnek. És mi komolyan vicceltünk."

Stáblista

VIACOM

Kreatív Igazgató: Kabai Dániel
Senior Kreatív Producer: Martsa András
Art Director: Budai Roland, Czurkó Attila
Kreatív Producer: Berta Dániel, Bozsik Ádám, Darvas Ádám
Production Manager: Susztrik Zsófia
Production Coordinator: Maria Otog
Marketing Manager: Pálfai Kira, Eremia Laura
Senior Marketing Manager: Nikolits Dóra

MELVIN PRODUCTIONS

Rendező: Horváth Viktor
D.O.P: Garai Gábor
Producer: Ráday Péter
Gyártástervező: Varga Máté
Látványtervező: Tasnádi Zsófi
Jelmez: Kovács Katalin
1st AD: Genser András
Make-up: Magyar Eszter
Haj: Kovács Klára
Steadycam: Khin András
Colorist: Gaál Lacó
Sound Design: Tomek Siadak
PA: Koncz Juli

Szereplők: Nick Whitmann, Rieger Jani, Gutema Dávid, Polgár Tamás, Hőrich Nóra, Vácz Milán

Fotó: Mészáros László
Fotó-asszisztens: Mészáros Mátyás
Art Director: Kerényi Kristóf (MONO)
Grafikus: Kerekes Tamás (MONO)
Account Manager: Molnár Anett (MONO)
Motion Design: Besenyői Ádám, Szemerey Viktor (ALMOST FRIDAY)

emTV.hu // Red Lemon Media

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr5014274915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.