Minél több indulat éri, annál jobb a Modern család

2019. november 28. 14:55 - emTV

Önironikus kampány indul a kultsorozat jubileumi évadának premierjére

A markáns széria tizedik évada december 4-én este érkezik a Comedy Central képernyőjére, amit a humorcsatorna szokatlanul bevállalós öniróniával vezet fel. Az on-air reklámspot és metróposzterek mellett több online videó is készül, melyek alapja: ha a konzervatívabb ízlésű ellendrukkerek lehúzzák a megosztó sorozatot, a nyitottabb, igazi rajongók biztosan imádni fogják az új, majd a befejező évadot is!

mcs_metro_poster02.jpg

A Modern család szitkom világszerte jelentős közönségsikernek örvend, hazánkban azonban sok ellendrukkere is akad. Mint szinte minden kultikus sorozatnál, itt is erősen megoszlanak a nézői vélemények, ami nem csoda, hiszen Dunphy-ék és Pritchették úgy viccesek, hogy közben sokszor hiúk, önelégültek, hazudozósak, és esetenként az értékrendjük sem éppen kifogástalan. Sokkal megengedőbb, nyitottabb szemléletűek, mint a hazai közönség nagy része, ez pedig sokaknál kihúzza a gyufát. A széria hangos ellendrukkerei nem fukarkodnak az erőltetett, unalmas, nézhetetlen, borzalmas és hasonló jelzőkkel.

A Comedy Central nem éppen szokványos módon összegyűjtötte és a kirakatba tette a legércesebb negatív nézői kommenteket, mint például kihúztam a tévéújságból, az én időmben nem mutogatták az abnormálisakat a tévében vagy erkölcsi no go zóna. Ezek a sarkos megjegyzések is alátámasztják ugyanis, hogy, ha így vélekednek, akik nem kifejezetten szívelik a sorozat világát, akkor az igazi rajongók garantáltan imádni fogják az ő ízlésükhöz közelebb álló szitkom új évadát is!

A jubileumi évadot felvezető kampány negyvenöt másodperces reklámspotja már fut a csatornán és a Facebook-oldalon, december 1-jétől pedig fővárosi metróhirdetéseken is találkozhatunk a széria ikonikus szereplőivel.

A folytatásban olyan online videókkal jelentkezik majd a csatorna, melyekben a szereplők magyar hangjai, Gergely Róbert (Phil Dunphy), Kerekes József (Cameron Tucker) és Peller Anna (Gloria Delgado-Pritchett) reagálnak karaktereik stílusában és hangjaival a sorozatra érkező szidalmazó kommentekre.

A sorozat tizenegyedik, egyben befejező évada tavasszal várható a csatornán, az amerikai premierrel párhuzamosan.

A KREATÍV KAMPÁNY ALKOTÓINAK LISTÁJA:

Megbízói oldal:

Megbízó: VIACOM International Hungary Kft.
Marketingigazgató: Daniel Reszka
Senior Marketing Manager: Nikolits Dóra
PR igazgató: Szűcs László
PR Manager: Veres Katinka

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Brightly
Kreatívigazgató: Lőrincz Róbert
Art director: Szepesi Ágnes, Barabás Christopher
Szövegíró: Kutalik Péter, Borda Réka
Account: Szabó-Nagy Erika, Varga Éva

Médiaügynökség: Initiative Media Kft.
Médiatervező: Oszipovics Tatjana, Tarr Bernadett, Nyeste Dorka

Produkció:

Produkciós cég: VIACOM International Hungary Kft.
Kreatívigazgató: Rob Foxx
Senior Promo Producer: Beke Dániel
Art Director: Czurkó Attila
Production Manager: Susztrik Zsófia
Creative Coordinator: Pók Gerda

Zene: Kevin Scott Rhoads - You Too

Modern Család X premier
december 4. szerda 19:00
Comedy Central

emTV.hu // Red Lemon Media

emtvketto_fb.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr7315329216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.