Lakatos Márk: ezek nem voltak párkapcsolatok

2017. december 06. 15:30 - emTV.hu

Az ország legismertebb stylistja nem szereti, ha beskatulyázzák és ez a kapcsolataiban és személyiségében is megjelenik. Lakatos Márk a ma esti Lakástalkshow-ban őszintén mesél párkapcsolatairól és szakmai kihívásairól egyaránt.

lab_3687.jpg

Lakatos Márk a Viasat3 műsorában úgy fogalmazott, még nem volt igazi párkapcsolata, de most már nem tartja lehetetlennek, nem küzd ellene:

"Soha nem gondolkodtam párkapcsolatban. Volt egy-két zűrös nagy szerelmi életem és csalódásom, kalandom. De ezek nem voltak párkapcsolatok, hanem inkább furcsa, keserű, hosszú sztorik, pontosan kettő és akkor én ezt nagyjából le is zártam, hogy nekem minek párkapcsolat."

Az ország legfőbb divatdiktátora – aki jelenleg a Sony Maxon vezeti Stíluspárbaj című műsorát – nem szereti, ha beskatulyázzák és ez a párkapcsolatok terén is megjelenik. Nem érti, miért van az, hogy valakinek mindenáron párt kell keresnie és elvárják, hogy gyereke legyen, függetlenül attól, hogy meleg-e vagy nem.

"Ez ellen nagyon harcoltam és úgy éreztem, hogy biztosan meg tudom másként csinálni. A körülöttem lévő emberekkel, a barátaimmal, a családommal én meg tudom élni azt a lelki életet, amit adott esetben valaki egy párkapcsolatban tud megélni, és a szexuális részt pedig meg tudom élni másképpen"

– ismerte el a ma esti Lakástalkshow-ban. A beskatulyázást a személyiségét illetően sem viseli könnyen, saját melegségéhez való viszonyáról őszintén vallott a Viasat3-on.

lab_3716.jpg

"Kicsit ez a Woody Allen típusú ember vagyok: nem lennék annak a klubnak a tagja, ami tagjai közé fogad. Az egész melegségem fura, nem vagyok egy átlagos meleg pasi. Mindig feszülök, ha engem egy skatulyába akarnak rakni, amikor nekem egy x,y,z típusú embernek kell lenni. Úgy kellene viselkedni, olyan dolgokat kellene viselni, olyan kapcsolatot kellene keresni. Nekem ez nem természetes így."

Az is kiderül, hogy tizenkilenc éves korában Madridba tartva a Ferihegyi gyorsforgalmi úton vallotta be édesapjának homoszexualitását:

"Rákérdezett, hogy akkor most tényleg nincsen barátnőd? Nincs, apu, tényleg nincs, megbeszéltük már sokszor – reagáltam. Jó, akkor most meleg vagy? – intézte hozzám a kérdést. Végiggondoltam, hogy na, akkor most mi van, ez hogy legyen, ezt a helyzetet hogyan kezeljük. Akkor én azt mondtam, hogy »jó, nagy levegő, ha nem most, akkor mikor«."

Édesapja kapcsán elárulta azt is, hogy korábban nagy harcai voltak, viszonyuk csupán az elmúlt években rendeződött:

"Apámtól kettőnkről tanultam nagyon sokat, azt, hogy az indulatokat és a fájdalmakat nem szabad nagyon sokáig táplálni, hanem el kell jutni arra a pontra, hogy túllépj és össze tudj ölelkezni azzal az emberrel, akivel bármennyit is harcoltál, mégis az apád és van közös dolgotok, van közös szeretet."

A ma esti adásból megtudhatjuk, a stylist már kisgyerek korától kezdve ufónak érezte magát a saját családjában, a környezetében, sőt meleg kisfiúként a társadalomban.

Lakástalkshow
hétfőtől csütörtökig késő este
Viasat3

emTV.hu // Eurolex // fotók: Labancz Viktória / Viasat3

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr8413449933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása