A Viacom budapesti kreatív és marketing csapatának idén tizenhárom nevezése is bejutott a Promax európai kreatív díjversenyének döntőjére. A szakmai világszervezet a média marketing területén legrangosabbnak tartott díjakkal a kiemelkedő kreativitású promóciós kampányokat és televíziós szpotokat ismeri el. Március 13-án, a római díjátadó gálán derül ki, hogy az idén mely alkotásokat ítéli a legjobbaknak az iparági és kreatív vezetőkből álló zsűri.
A Viacom közép-európai csoportja ezen a megmérettetésen két évvel ezelőtt már elhozott három díjat, tavaly pedig a reklámszakma egyik csúcsának számító Clio Entertainment Awardson is öt díjat nyert, elsősorban a Paramount Channel filmcsatornának készített promókkal.
A Promax idei döntőjében a Viacom budapesti csapata a Paramount Channel négy műsorajánlójával illetve imázskampányával összesen nyolc kategóriában versenyez, emellett a Comedy Central révén három, a Comedy Central Family és az MTV csatornákkal pedig egy-egy díjcsoportban vehet részt.
A Viacom közép-európai csoportja így az egyik legtöbb jelöléssel lehet döntős az idei Promaxon.
A Viacom International Media Networks CEE idei Promax döntős jelölései:
Milliónyi döntés / Paramount Channel
Best General Brand Campaign: Channel, Network or Platform
Best Integrated Marketing Campaign for a Channel, Network or Platform
Best Channel Key Art/Poster
Keresztapa promo / Paramount Channel
Best Theatrical Films/Movies Shown on Television Spots
Best Editing
Best Sound Design
Pixel Család csatorna azonosítók / Comedy Central Family
Best On-Air Ident Campaign (Out-Of-House)
Pixel csatorna azonosítók / Comedy Central
Best On-Air Ident Campaign (Out-Of-House)
Zenei óra műsor arculatok / MTV
General Programme Design Package
Eric Cartman vs Csőre Gábor / Comedy Central
Long-Form Content Promotion
Kill Bill hétvége promo / Paramount Channel
Best General Programme Image Campaign
Best Sound Design
Nemlétező nap előzetesek / Comedy Central
Channel Special Event Spot
emTV.hu // Viacom