A legjobb filmek mesteri tökéletességével megszülető nézői élményre irányítja a figyelmet a Paramount Channel legújabb imázskampánya. A Viacom csatornája ismét a valódi filmrajongókhoz szól, akik a moziban nem csupán a történeteket keresik, hanem szeretnek elmerülni a filmekben, ahogy a mozgókép iránti rajongásáról ismert márka munkatársai is. Kattints és nézd meg, hogyan mutatja meg új kampányában a Paramount mindazt, hogy egy-egy jól ismert ikonikus jelenet mögött a részletek tökéletes összhangja rejlik!
A Paramount Channel rendszerint a mozifilmek utánozhatatlan élményvilágát állítja imázskampányai középpontjába, és többször invitálta már a nézőket a filmkészítés kulisszái mögötti izgalmas területekre. Az óriásplakátokon, online felületeken, a közösségi médiában és televízióban is látható mostani, őszi imázskampány a nagy filmek emlékezetes jeleneteit állítja előtérbe, játékosan megmutatva, hogy ezek a pillanatok nem véletlenül váltak felejthetetlenné, hanem tudatos alkotói döntések sorozata formálta őket ilyenné. Ha ugyanis egyes részleteket másokra cserélünk, akkor a szóban forgó jelenetek elvesztik a jelentőségüket.
A Forrest Gump buszmegállós ücsörgése egy doboz bonbonnal az ölében, egy bicikli kosarában megbújó, a Hold előtt átsuhanó E.T. sziluettje, vagy a megmozduló vizespohár fenyegető látványa a Jurassic Parkból. Az említett remekművek ikonikus jelenetei a filmtörténelem meghatározó és sokat emlegetett snittjeivé váltak, és a rendezőik a legjobb összhatást alkották meg bennük. Ezt a gondolatot mutatja be a csatorna nemrégiben indult imázskampány a minden felületen együtt megjelenő három képkocka-változattal.
A Filmek, amiket pont így szeretünk szlogenű kampány koncepcióját a Viacom kreatív csapata dolgozta ki, a 70 másodperces promóciós kisfilm házon belül készült, a hozzáforgatott anyagok gyártását a Proud Production végezte, az off-air megvalósításért a Café Communications felelt, a kreatív fotókat Nánási Pál készítette.
"Egy olyan kampányt szerettünk volna, amely nemcsak felvillantja a legikonikusabb pillanatokat a Paramount Channel legikonikusabb filmjeiből, hanem el is játszik ezekkel a klasszikus pillanatokkal, lebontja a negyedik falat, és betekintést enged magába az alkotói folyamatba"
– nyilatkozta a Paramount Channel senior promo producere, Martsa András.
"Mindenki azonnal felismeri E.T. sziluettjét a Hold előtt, mindenki tudja, milyen színű ruhában harcol Uma Thurman a Kill Bill-ben, mindenki látja maga előtt, ahogy Forrest Gump lassítva fut az úton, és Jenny utána kiabál. Ezek olyan erős képek és tökéletes pillanatok, amelyeket ma már nem is tudunk másképp elképzelni. De a tökéletességig nagyon hosszú út vezet, és a kampányban ennek az útnak az állomásait próbáltuk elképzelni és megmutatni, játékos formában, tisztelegve a filmek alkotói előtt, akik felejthetetlen pillanatokkal ajándékoztak meg minket."
Az imázskampány plakátjaival országszerte találkozhatunk, a promóvideó pedig a tévében, az online, illetve a közösségi médiában, valamint a mozikban is fut.
Stáblista
Megbízó: Viacom Global Hungary
Kreatív igazgató: Kabai Dániel
Marketing igazgató: Dóczi Melinda
Marketing manager: Bódiss Anna
Senior promo producer / Vágás: Martsa András
Producerek: Berta Dániel, Bonta Luca, Bouandel Doraya
GFX: Czurkó Attila, Budai Roland
Hang: Szentgáli György, Kovács Zsolt
Voice-over: Pál Tamás
Kreatív fotó: Nánási Pál
Kreatív ügynökség: Café Communications
Proud Productions:
Rendező: Lehel Olivér
Operatőr: Szőke János
Gyártásvezető: Koncz Juli
Location Manager: Bakos Gergő
Látvány: Sallay Nóra, Sallay Laura
Stylist: Ferencz Zsófi
Smink/haj: Huszár Kata
emTV.hu // Red Lemon Media