Pápai Joci elvérzett Dallos Bogi kanapéján

2018. március 22. 13:00 - emTV.hu

Dallos Bogi tavaly indította a 7kornálam! című talkshowját, ahol hétről hétre, egy-egy híres személyiséget invitált meg magához. A második évad első epizódjában a fiatal énekesnő vendége Pápai Joci volt, aki mesélt a családjáról, a karrierjéről, valamint az is kiderült, hogy mi történt vele az Eurovíziós Dalfesztivál döntője előtt tíz perccel.

dallos_bogi.jpg

A második évad  első adásának vendége Pápai Joci volt, akiről kiderül az is, hogy mit rejtett a hangszeren kívül a gitártáskája tizenévesen. Joci vall az igaz szerelemről, a lelkiismeretről, családról és karrierről, valamint arról, hogy a mai napig nem tudja könnyek nélkül elénekelni az Origót.

"Bogi édes, nagyon természetes teremtés, nem ismertem ezelőtt annyira, de ő olyan cuki lány, mint amilyennek látszik. Jól éreztem magam nála. Szerintem még sosem talkshowztam senki kanapéján"

– mesélte nevetve Joci az első benyomásait.

"Jocit én sem ismertem előtte személyesen, viszont nagyon szerettem volna találkozni vele, mert mindig rendkívül szimpatikus volt. Egyáltalán nem csalódtam, sőt, szuper vicces volt az együtt töltött idő"

– folytatta Bogi.

A friss évadban Bogi, többek között, Freddie-t, Závodi Marcit, Viszkok Fruzsit és Tóth Gabit is vendégül látja lakása kanapéján. A következő epizódban Rubint Rella tűnik fel, aki nem csak az egészséges életmódról mesél, hanem megosztja nézőkkel magánéletének egy-egy, eddig ismeretlen részletét is. A 7kornálam! premier részeit megnézheted hétfőnként az m2 Petőfi TV-n, keddenként pedig Bogi YouTube csatornáján.

7kornálam! II premier
hétfő 21:05
Petőfi TV

emTV.hu // Dallos Bogi

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr2713765516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása