Nemes Jeles László nem szívesen mutatná meg legelső filmes próbálkozását

2018. szeptember 26. 18:00 - emTV.hu

Mindössze tizenhárom éves volt az Oscar-díjas rendező, amikor belekóstolt a filmkészítésbe, azonban ezeket a próbálkozásait nem szívesen mutatná meg a nagyvilágnak. Elképesztő sikereket ért el Nemes Jeles László, aki a Saul fia című alkotással örökre beírta magát a filmtörténelembe.

st_18_09_23.jpg

A rendező-forgatókönyvíró régóta a filmművészet szerelmese, hiszen tizenéves volt, amikor először belekóstolt ebbe a világba.

"Volt egy kis videokamerám és azzal próbálkoztam. Egyedül vagy barátokkal forgattunk, aztán a gimnáziumban kis klubot szerveztem, olyan embereknek, akiket érdekelt a filmkészítés"

– emlékezett vissza pályakezdésére a rendező a Sláger Téma vasárnapi adásában.

"Tizenhárom éves voltam az első filmes kísérleteim idején. Nem szívesen mutatnám meg azokat a felvételeket akárkinek. Aztán később, 98-ban már egyetemre jártam, amikor kisfilmet forgattam, az már egészen más volt"

– mondta az Golden Globe-díjjal is elismert rendező, aki a sikerig vezető útról is őszintén mesélt a 103.9 Sláger FM-en.

"Ez egy hosszú út volt, autodidakta úton is tanultam; filmeket néztem, könyveket olvasgattam. Akkor senkise értette, hogy miért tűnök el egy-két hónapra a filmanalízis könyvvel. Mindenki csak a csillogást látja, de azt a másfél évtizedet, ami mögötte van, azt a munkát, az olykor reményvesztett pillanatokat, azokat nem látják az emberek. A kitartás, ami a kulcs volt"

– mondta Nemes Jeles László, aki filmjei producerével, Sipos Gáborral, a rendező legújabb filmje, a Napszállta kulisszatitkaiba is beavatta a hallgatókat a Sláger FM-en.

emTV.hu // Spotlight Media

komment
Címkék: Sláger FM

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr3514263519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása