Radics csak kihasználja Vivient?

2018. november 18. 14:00 - emTV.hu

Kérdezz-felelek keretében vallatták a párbajozni készülő Erát és Radicsot a villalakók. Míg Era a tiszta szívű játékstílusát hangsúlyozta, Radics megdöbbentő válaszokat adott a hozzá intézett kérdésekre. Ma este párbaj az RTLII-n!

erp.png

Ma este párbaj keretében csap össze Era és Radics, akik a megmérettetés előtt válaszoltak villatársaik kérdéseire. Radics minden eddiginél magabiztosabban próbált válaszolni a kérdésekre, holott lelke mélyén kifejezetten aggódik a párbaj kimenetele miatt.

"Mikor megmutatták nekünk az állást, beijedtem. Era is lehet az, aki vezet, nem erre számítottam"

– vallotta be Radics, aki ennek ellenére flegmán válaszolgatott villatársai kérdéseire.

"Erős játékosnak tartom magam"

– jelentette ki, mindezt pedig arra alapozza, hogy ő jött össze a villa legjobb csajával, Viviennel. Radics többek között azt is elárulta, mit ért az alatt, hogy itt csak ő csinálja a műsort.

"Veszekedés, őszinteség, kiszámíthatatlanság, szex"

– fogalmazta meg játéka fő mozgatórugóit Radics. Ezzel szemben Era továbbra is úgy érzi Radics tiszteletlen a nőkkel szemben és gyakran tudatosan keresi a balhét.

"Szerintem ez egy kemény párbaj lesz. Nem nézem le az ellenfelemet úgy, mint ő engem. Én szívből játszottam eddig is, nem produkáltam magam, mint Radics. Csupán szóvá tettem mikor tiszteletlen volt, mert azt a kinti életben sem tudom elviselni, ha valakit bántanak vagy ok nélkül beszólnak neki"

– hangoztatta Era, aki ma 21:00-tól csap össze Radiccsal. Addig is a fenti videón bárki bepillantást nyerhet a mai összefoglalóba.

Való Világ 9 powered by Big Brother összefoglaló
november 18. vasárnap 21:00
RTLII

Való Világ 9 powered by Big Brother párbaj
november 18. vasárnap 22:00
RTLII

emTV.hu // Való Világ

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr2514379020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása