Új sorozat érkezik a Disney csatornára

2019. május 08. 16:00 - emTV.hu

A Száguldó Layne című új sorozatban a tizenkét éves címszereplő lány furcsa dolgokra lesz figyelmes, mikor egy V.I.N. névre hallgató, kifinomult beszélő autót talál egy elhagyatott fészerben. A főbb szereplőket, Sophie Pollonot, Sofia Rosinsky és Brandon Russelt faggattuk.

149140_0083.jpg

A Száguldó Layne a Disney legújabb élőszereplős sorozata, mely Layne Reed kalandjait meséli el.

"Akció, akció hátán! Autós üldözés, rosszfiúk, bűnözők, különböző mentőakciók és rengeteg kaland, egyetlen sorozatba sűrítve. Néhány autósüldözéses jelenetben én is részt vettem. Hatalmas élmény volt!

A forgatás szüneteiben sokszor a lakókocsinkban tartózkodunk, ahol tudunk kicsit pihenni, vagy éppen átöltözni a következő jelenethez. Azonban a legnagyobb kikapcsolódás mégis az volt számunkra, mikor átmehettünk az egyik stábtaghoz Alex-hez, és játszhattunk a kutyájával Cash-sel.

Az első meghallgatásomon még a Pörgesd fel című sorozatra jelentkeztem, ahol a főszereplőt nem is Layne-nek, hanem Landon Reed-nek hívták! Sok minden változott azóta, de én nagyon jól érzem magam a karakterem bőrében. Cody egy öreg lélek, pont, mint én"

– emlékezett vissza Brandon Russel, aki Codyt, Layne barátját alakítja. Egyébként már a sorozat nevében is benne van, hogy ez nem egy vontatott, lassú történet, azonban azt gondoltátok volna, hogy amellett, hogy tele van akcióval, rengeteg vicces jelenet is színesíti a történéseket?

"Ha kategorizálnom kéne a sorozatot, akkor az akció-vígjátékra szavaznék. Akció, mert rengeteg száguldás, kaland és izgalom van benne, és vígjáték, mert egy csomószor azon kaptam magam a forgatásokon, hogy hangosan röhögök valamelyik jelenet közben. A Száguldó Layne szülőnek és gyerkőcnek egyaránt szól: vannak benne felnőtteknek és gyerekeknek szóló poénok is. Nekem Zora karaktere a kedvencem. Rengeteget kacagok rajta"

– mesélte Sophie Pollono, aki Laynet alakítja a sorozatban. A Zorat játszó Sofia Rosinsky számára érdekes volt, hogy számos jelenetet egy valódi iskolában vettek fel:

"Ami számomra igazán érdekes volt, hogy egy igazi suliban forgattunk. Én magántanuló vagyok, ezért nem is nagyon tudom milyen is az a „sulis élet”, de most végre megtapasztalhattam. Teljesen úgy élmény volt számomra!"

 

Száguldó Layne premier
május 20. hétfő 20:00
Disney Channel

emTV.hu // Merlin

banner_ketto.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr4414815004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása