Február óta folyamatosan növekszik a 95.8 Sláger FM teljes heti hallgatottsága, amely közel hétszázezer fő. A rádió szép számokat könyvelhet el a fiatalabb korcsoportban is, amelyben szintén növekvő tendenciát mutat a hallgatók aránya. Mindez nem meglepő, hiszen az arculatváltás mellett a zenei frissítés is jellemezte az elmúlt hónapokat, amelynek része volt a rádió zenei repertoárjának bővítése is, az eddigi nyolcvanas és kilencvenes után a es évek közönségkedvenc slágereivel.
Ennek köszönhetően – 2019. július-szeptemberi adatok alapján – a 95.8 Sláger FM hallgatóinak hetvenhat százaléka a tizenöt és ötvenkilenc közötti korosztályból került ki, ami azt jelenti, hogy ebben a korcsoportban, hetente közel nyolcvanezerrel többen választották a 95.8 Sláger FM-et, mint ezt megelőzően. Sőt, a kereskedelmileg kiemelten fontos tizennyolc és negyvenkilenc év közöttiek aránya is hatvan százalékra növekedett a rádió hallgatói között. A vizsgált időszakban hetente négyszáztizenháromezer fő hallgatta a 95.8 Sláger FM-et ebből a korcsoportból.
"Nagyon büszkék vagyunk, hiszen az átalakulás óta még egy év sem telt el, ezt a tendenciát figyelembe véve, mind a teljes hallgatottságban, mint a fiatalabb célcsoportoknál további növekedésre számítunk. A 95.8 Sláger FM távlati tervei között szerepel az egymilliós heti hallgatottság elérése, bízunk benne, hogy a következő év első felében ezt is tudjuk teljesíteni. Ezt a célt szolgálja az is, hogy egyre több platformon vagyunk elérhetőek, nemcsak a Facebookon, de Instagramon, Youtube-on és Viberen is tarthatják velünk a kapcsolatot hallgatóink"
– mondta Ürge Dezső, a 95.8 Sláger FM vezérigazgatója.
"Az új zenei struktúránkra is pozitívan reagáltak a hallgatók, nálunk már nem nagyapáink, vagy apáink zenéje szól, hanem azok a slágerek, amelyek a mi életünkben játszottak fontos szerepet"
– tette hozzá a vezérigazgató.
emTV.hu // Spotlight Media