Nádai Anikó és Miller Dávid csatlakozik a Reggeli csapatához

2020. március 10. 18:00 - emTV.hu

Új házigazdák érkeznek az RTL Klub Reggeli műsorába, így Peller Anna, Peller Mariann, Kiss Ramóna, Szabó Zsófi, Papp Gergő és Lakatos Márk mellett Nádai Anikó és Miller Dávid gondoskodik arról, hogy pörgősen induljon a reggel. Nádai Anikó, aki számos, az RTL Klub képernyőjén futó szuperprodukció házigazdája, szívesen kipróbálja magát ezen a számára is új terepen:

img_8222.JPG

"Az eddigi műsoraimtól ez teljesen eltér és éppen ez az izgalmas benne! Nem szeretek korán kelni, ez a része kihívás, de már nagyon várom, hogy én is köszönthessem a nézőket reggelente! Március 11-én, szerdán ezt már megtehetem, úgyhogy várok mindenkit szeretettel a Reggeliben!"

miller_david_0021.JPG

Miller Dávid a színművészi munka mellett a műsorvezetést is fontos szerepnek tartja az életében, így A Tanár, az Alvilág és a Jófiúk után örömmel vállalta a feladatot.

"Rendkívül boldog vagyok, hogy ezen az új terepen is kipróbálhatom magam, mindig is vágytam erre, így alig várom, hogy együtt dolgozhassak a többiekkel és én is ébreszthessem a nézőket az RTL Klub képernyőjén keresztül!"

– mondta Dávid. A Reggeli csapata ígéri, ezentúl is lendületesen kezdődik velük a nap, ahol jókedvvel, pezsgéssel és kávéval várják a nézőket minden hétköznap reggel 6:00-tól az RTL Klub műsorán.

emTV.hu // RTL Magyarország

emtvketto_fb.jpg

komment
Címkék: Reggeli RTL RTL Klub

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr4915513602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása