Továbbra is töretlen az RTL Klub fölénye: a fő kereskedelmi célcsoportot vizsgálva a este hét és tizenegy óra közötti sávban háromszázhuszonhét estét nyert a piacvezető csatorna, míg fő versenytársa mindössze huszonnyolc alkalommal.
A tavalyi év három legnézettebb műsorszáma is RTL Klubos produkció lett: a dobogó tetején az X-Faktor szeptember 23-i adása áll (38,6% SHR), a második helyen szintén az X-Faktor a 2017. szeptember 9-i adással (37,2% SHR), míg a bronzérmet a Mi kis falunk című sorozat február 2-i epizódja szerezte meg (35,9% SHR). Összességében a top50 legnézettebb műsorszám közül harminchárom volt RTL Klubos a kiemelt korcsoportban.
Ami a filmkínálatot illeti: az összes csatorna legnézettebb filmje a 18-49-es korosztály körében az RTL Klubon december 10-én sugárzott Star Wars VII – Az ébredő erő volt (27,3%-os közönségaránnyal). Emellett a top10 legnézettebb film közül nyolc futott az RTL Klubon.
A főműsoridőt felvezető hírműsorok versenyében a kereskedelmileg fontos célcsoportban elsöprő győzelmet aratott az RTL Klub: 2017-ben a tévénézők háromszázharmincegy este választották többen a Híradót, mint a Tényeket.
Az RTL Magyarország csoportszinten is a vezető portfólió a 18-49 éves és a teljes népesség körében – mindkét korcsoport esetében a teljes napra és a főműsoridőre vonatkoztatva is.
Köszönjük nézőinknek és hirdetőinknek a töretlen bizalmat, 2018-ban is együtt folytatjuk!
emTV.hu // RTL Klub // képünk illusztráció
Nielsen Közönségmérés, 18-49 éves korosztály és teljes népesség, LIVE+TSV adatok (az utolsó hét nap kivételével); főműsoridő: 19:00-22:59-es idősáv