Mind a kereskedelmi célcsoportban, mind a teljes lakosságban A Fal premier előtti, vasárnapi adása lett a listavezető a top ötven legnézettebb televíziós műsor körében, éves szinten pedig jelenleg a tizenegyedik legnézettebb műsor.
A 2018-as premiert megelőzően a csatorna úgy döntött, hogy egy különleges, magyar versenyzőkkel és Sebestyén Balázs műsorvezetésével, Milánóban forgatott epizóddal már most megmutatja a jövő év egyik legjobban várt műsorát. Az izgalmakban bővelkedő játékmenetre, a monumentális díszletre és A Fal nyújtotta szórakozási élményre 1.293.860-an voltak kíváncsiak a teljes lakosságban, míg a kereskedelmi célcsoportban 27,6%-os közönségarányt (SHR) ért el a premier előtti epizód.
Ezzel egyúttal a hét legnézettebb műsora is A Fal lett, mind a 18-49 éves korcsoport körében, mind a teljes lakosságban. A top ötvenes lista első tizenöt helyén – leszámítva a hatodik helyet, ahol a TV2-n látható Ninja Warrior Hungary tanyázik – kizárólag az RTL Klub műsorszámai találhatóak. A 18-49 éves korcsoport körében a második helyen végzett a Star Wars: Egy új remény (19,1%, SHR), az X-Faktor (20,7%, SHR), a Híradó november 19-ei adása (20,8%, SHR) valamint a Konyhafőnök VIP november 16-i adása (20,8%, SHR).
A héten tovább folytatódnak az RTL Klub közkedvelt műsorszámai. Mától a Konyhafőnök VIP döntőjét láthatják a nézők, míg szombaton a 2017-es X-Faktor fináléjával zárul majd a tehetségkutató.
emTV.hu // RTL Magyarország // Nielsen közönségmérés