Balázs Andi: "Ha Steiner Kristóf hozzánk költözne"

2019. szeptember 28. 18:00 - emTV.hu

Megérkezett Steiner Kristóf jövő héten startoló új műsorának második trailere! A videóból kiderül, kik azok a sztárvendégek, akikkel a műsorvezető az első epizódokban együtt főz majd vegán fogásokat. A Kristóf’s Kitchen in The Studios október 1-jén startol Kristóf új YouTube csatornáján, ahol Balázs Andi és Sári Évi is egy eddig ismeretlen oldaláról mutatkozik be.

kristofskitchen06.jpg

"Kristófot régóta ismerem és szeretem, kicsit úgy éreztem magam, mint egy baráti összejövetelen, ahol rég nem látott, egymásnak fontos emberek megbeszélik, hogy mi történt a másikkal az elmúlt időszakban. Közben persze finomabbnál finomabb ételeket varázsolt a közönségnek, amiben boldogan segédkeztem. Mellette bármikor újra lennék kukta"

– árulta el Sári Évi az új műsor forgatása kapcsán.

Az adás másik vendége Balázs Andi, akivel Évi közös öltözőn osztozik a Karinthy Színházban, így hosszú évek óta jó barátnők. Most négyesben főztek, hiszen a Kristóf’s Kitchen in The Studios minden epizódjában részt vesz sous chefként a műsorvezető párja, Nimrod Dagan is.

"Ez egy abszolúte nekem való találkozás volt. Mintha egy házibuliba csöppentem volna. Persze mindenkinek járt a keze és a szája. Én ugyan húsevő vagyok, de imádtam ezeket az ízeket. Ha Kristóf esetleg hozzánk költözne és minden nap ilyen ételeket készítene nekünk, szerintem le tudnék mondani a húsról egy életre"

– mesélte Balázs Andi.

A műsor első epizódja Balázs Andival és Sári Évivel október 1-jétől érhető el a Kristóf’s Kitchen YouTube csatornán, melyre már bárki feliratkozhat. A következő hetekben pedig Szabó Simon, Spitzer Gyöngyi alias Soma Mamagésa és Kiss Péter Balázs is birtokba veszi majd Kristóf konyháját!

emTV.hu // Red Lemon Media

emtvketto_fb.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emtvketto.blog.hu/api/trackback/id/tr615176132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása